Σύνδεση  


Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Tuts - Tips & TroubleShooting » Modeling / Sculpting / Texturing
Νέο θέμα Απάντηση



Σελίδα 1 από 1 | [ 1 Δημοσίευση ]
Προηγούμενο | Επόμενο

Συγγραφέας

Μήνυμα




koyima
Site Admin
Θέμα δημοσίευσης: 3dsmax - How to make a conforming Net in 3dsmax
  Δημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2010 13:10


User image


Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή
02 Ιαν 2010 16:07

Δημοσιεύσεις
4

 
Εικόνα

3dsmax - How to make a conforming Net in 3dsmax

Η μέθοδος αυτή λειτουργεί με κάθε είδους αντικείμενο που μπορεί να θέλουμε να προσαρμόσουμε σε άλλο αντικείμενο. Συγκεκριμένα την έχω χρησιμοποιήσει για αλυσιδωτό θώρακα (chainmail) κ ρούχα με ιδιαίτερη λεπτομέρεια.

Η ιδέα βασίζεται στην εξής λογική: δημιουργούμε δύο αντικείμενα το Τελικό - που έχει όλη την λεπτομέρεια - και τον οδηγό - που είναι πιο απλό. Χρηισμοποιούμε τον οδηγό για τα deformation κ simulations μας και στην συνέχεια με χρήση SkinWrap το Τελικό ακολουθεί τον οδηγό.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Βρείτε ολόκληρο το Tutorial εδώ: Darkopolis CS - Tutorials


 


 


Νέο θέμα Απάντηση



Σελίδα 1 από 1 | [ 1 Δημοσίευση ]
Προηγούμενο | Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες  

Κανόνες

Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 


Αναζήτηση για: